pondelok 22. novembra 2010

Veľké Leváre

Vo štvrtok minulý týždeň som bol znovu vo Veľkých Levároch, tentokrát som sa stretol už aj s niekoľkými dorastencami. Spolu s dvomi mládežníkmi od nás z Trnavy sme im pripravili program - zahrali sme sa hry, učili sa jednu pieseň, počuli svedectvo a krátke slovo na tému: Skutočný život. Na záver som im pustil známu video scénku o záchrane človeka pre skutočný život na pieseň Everything. Po tomto programe sme s niekoľkými z nich strávili ešte aspoň hodinu hrami a rozhovormi, z čoho som mal veľkú radosť. Bol som trochu sklamaný, že na stretnutie neprišla Dominika, za ktorú sa už dlhšie modlíme, ale vraj to nestíhala zo školy z Bratislavy. Každopádne sa tejto maličkej akcii veľmi teším a viem, že mala veľký význam a zmysel. Ďakujem za vaše modlitby.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára