štvrtok 24. februára 2011

INSIDE Klub Sládkovičovo

V sobotu 19.2. som vstal o 6:15 a už od 6:30 som dokončoval veci, ktoré som potreboval mať nachystané na INSIDE Klub, ktorý nás v ten deň čakal. Od 10:00 v Sládkovičove makalo asi 10 ľudí na prípravách - domáce ženy chystali občerstvenie, chalani z kapely zohrávali piesne, ďalší chystali výzdobu a všetky ostatné potrebné veci. Bolo to úžasné vidieť, ako Pán Boh povolal do služby svojich pracovníkov. Všetko sa začalo o 15:00 v kostole, kde bolo na úvod krátke privítanie domácej pani farárky. Potom sme sa presunuli do zborovej siene, kde naplno vypukol INSIDE klub. Bolo jasné že všetci mali dosť zmiešané očakávania. Ale po chvíli sa to začalo lámať a netrvalo dlho a na klube bola naozaj príjemná a pohodová atmosféra. Aj na tomto klube znelo slovo Maťa Kováča o odvahe, ktoré nieslo evanjelium Pána Ježiša Krista. Na záver sme mali veľmi chutné občerstvenie a popri ňom cestu odvahy cez 5 rôznych stanovíšť.
Mal som z celého klubu naozaj obrovskú radosť, mal som možnosť sa rozprávať s viacerými účastníkmi a z ich reakcií som bol nadšení. Za to všetko patrí vďaka a chvála nášmu úžasnému Bohu. Fotky z klubu nájdete na INSIDE webe.

1 komentár:

  1. Čau Jožko. Bolo naozaj super. Iba potvrdzujem :) Náš Pán stál uprostred a svojou skvelou láskou nás všetkých spájal. Nech Pán požehnáva všetky takéto stretnutia mladých ľudí a nech ich je čoraz hojnejšie, hlavne v dnešnej dobe. Modlime sa za to. Za všetko veľká chvála nášmu Kráľovi, ktorý je na nebesiach...
    Marian, Sládkovičovo

    OdpovedaťOdstrániť