streda 9. februára 2011

Prvý INSIDE Klub je za nami!

Tak je to tu. 5.2.2011 sa v Svätom Jure, v pivnici pod kostolom, uskutočnil prvý INSIDE klub. Bol to klub pre mladých ľudí hlavne zo zborov od Rače po Modru-Kráľovú. Na stretnutí bolo asi 50 ľudí, z čoho som mal veľkú radosť, z toho asi 30 vo veku od 12 do 16 rokov, čo je podstatná cieľová skupina klubu.
Klub sa pre mňa začal už veľmi skoro ráno v Trnave, odkiaľ som viezol plné auto vecí do Svätého Jura. Cestou sme sa zastavili pre niekoľko potrebných vecí v Pezinskom Tescu. V Jure sa stretol náš tím 5 ľudí, ktorí sme asi od 10:00 chystali miesto, stoličky, projekciu, nástroje, výzdobu, zohrávali piesne a chystali "cestu odvahy" v ešte hlbšej, tmavej a špinavej pivnici. Klub sa začal pekne načas privítaním domáceho pána farára, úvodnými hrami a aktivitami. Potom sme si pozreli klip a ja som povedal svedectvo - môj príbeh odvahy v živote s Bohom. Ďalšou časťou bol tanec na pieseň - Ty mi dávaš nohy jeleníc a niekoľko ďalších piesní. Po nich už prišlo na rad slovo, ktoré mal Maťo Kováč. Klub sa končil občerstvením a rozhovormi, počas ktorých sme pekne po jednom posielali dorastencov prejsť "cestu odvahy" v tmavej pivnici. Každý, kto to odvážne zvládol dostal nakoniec INSIDE náramok. A tak sme sa postupne porozchádzali, my sme poupratovali, pobalili a niekedy o pol ôsmej som prišiel domov aj ja. Bol to úžasný deň. Som Bohu veľmi vďačný za ľudí, ktorí v tom boli so mnou, ktorí pomáhali pri prípravách aj pri programe klubu. Bez nich by to nebolo možné. A samozrejme som veľmi vďačný za každého, kto prišiel a mohol počuť a rozmýšľať nad evanjeliom nášho Pána Ježiša Krista.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára