utorok 15. marca 2011

INSIDE Klub Piešťany

Bolo asi 7 hodín ráno, keď som sa zobudil a nevedel sa prestať tešiť z toho, čo ma v ten deň čaká. INSIDE Klub v Piešťanoch. A to som ešte nevedel, čo všetko ma čaká naozaj. Tak aké to bolo? Ďalšie Bohom požehnané stretnutie dorastu a mládeže. Píšem Bohom požehnané, pretože som každú chvíľku vedel, že o každý detail sa dopredu postaral náš nebeský Otec...
Bol som nadšený z tímu mládežníkov (z Piešťan, Trnavy, Vrbového), ktorý ochotne makali a pripravovali všetko už od rána - celú inak novú a veľmi peknú miestnosť sme trošku poprehadzovali, dali preč všetky nadbytočné stoly, poukladali stoličky, rozložili nástroje a aparatúru, nachystali projekciu, ale aj občerstvenie. Na stenách sa postupne objavovala tematická výzdoba. Témou bola odvaha a názov: "Odváž sa!". O niekoľko poschodí vyššie - na povale - sme nachystali 6 stanovíšť "cesty odvahy"!
Okolo tretej sa miestnosť začala napĺňať dorastencami a mládežou z oblasti "Sever" Bratislavského seniorátu - od Trnavy až po Vrbové. A klub mohol začať - a aj začal - hrami a odvážnymi aktivitami. Pokračoval príbehom odvahy, tancom, piesňami a slovom, ktoré nás volalo urobiť odvážny krok k Pánovi Ježišovi Kristovi. Klub sa končil občerstvením, popri ktorom si mohli dorastenci a mládežníci pekne po jednom prejsť "cestu odvahy"!
Týmto klubom sa ukončila séria klubov na tému: "Odváž sa!". Spolu boli tri - pre oblasť "Karpaty" vo Svätom Jure, pre oblasť "Stred" v Sládkovičove a pre oblasť "Sever" v Piešťanoch.
Som Bohu veľmi vďačný za všetkých mladých ľudí, ktorí prišli, ale aj za úžasnú prácu prípravného tímu, ich pomoc a srdcia jasne nasmerované na Pána Ježiša Krista.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára