piatok 11. januára 2013

INSIDE Lyžovačka



INSIDE lyžovačka bola asi najlepším začiatkom nového roku aký som si mohla priať. Štyri dni sme strávili na chate pod Kubínskou Hoľou spolu s kamarátmi z INSIDE-u. Bolo úplne super že sme mohli byť pokope a mohli sa viac spoznať a prežiť spolu v Božej prítomnosti taký super čas.
Dva celé dni sme sa dokonca lyžo-vali na Kubínskej Holi pri čom sme si užili veľa zábavy. No jedna z vecí čo sa mi na lyžovaní páčila asi najviac boli jazdy na lanovke kde sme sa vždy veľmi dobre porozprávali!
Pre mňa bolo veľmi vzácne to, že sme tie štyri dni v chate prežili tak rodinne a hlavne v prítomnosti Boha. Myslím že aj iní si toto tak nevedomky cenili pretože nie každý z nás má možnosť takýto čas zažívať doma so svojou rodinou. Pri varení sme spievali chvály, pri umývaní riadu sme sme sa rozprávali o tom jak to funguje v našich zboroch (napríklad) a vlastne hocikedy som si mohla vedľa niekoho len tak sadnúť a rozprávať sa s ním o veciach pre mňa dôležitých, o ktorých sa však väčšinou nemám možnosť niekomu len tak hocikedy zdôveriť.
Vždy večer sme mali tému no neprebiehalo to tak „klasicky“ jak na víkendovkách alebo tábore, keďže nás 14 sedelo v jednej miestnosti a vlastne sme sa všetci zapájali do konverzácie.
Okrem toho sme aj na chate hrali vše-lijaké hry, večer sme sa boli guľovať alebo sa prejsť.
Pre mňa osobne to nebola len oby-čajná lyžovačka. Síce sme sa lyžovali, no na tomto mieste to bolo o Bohu! Celá lyžovačka mala len jednu chybu a to tú, že trvala len štyri dni.
Zuzka (účastníčka lyžovačky)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára